Lekka Tunika, idealna na letnie wieczory #Summer Look

18:59

Dzisiaj mam dla Was letnią, bardzo zwiewną stylizację. W roli głównej tunika marki H&M, która sprawdziła się idealnie podczas upalnych dni w Chorwacji. W takich dniach gdzie temperatura nie spada poniżej 30 stopni lubię zarzucić na siebie coś lekkiego i wygodnego, tuniki sprawdzają się wtedy najlepiej. Ta z H&M okazała się strzałem w dziesiątkę, tak spodobał mi się jej krój, że kupiłam ją również w odcieniu czerni. Tunikę tą możemy zestawić na kilka sposobów, możemy ją nosić na sportowo np. z espadrylami, bardziej kobieco w połączeniu z balerinami, na co postawiłam ja tego wieczoru, oraz możemy wystylizować ją na bardziej oficjalne lub wieczorne wyjście łącząc ją ze szpilkami lub delikatnymi sandałkami na szpilce. Ja zestawiłam ją z moimi ulubionymi balerinkami od Mel by Melissa, do tego moja ostatnia zdobycz z ZARY - torebka i wygodny look na wieczorny spacer nad morzem gotowy. Jest kobieco, a rękawki i dekolt zakończony modną w tym sezonie koronką sprawia, że również odrobine elegancko, czyli tak jak lubię najbardziej. A jak Wam się podoba? Co sądzicie o takiem zestawie?

Tunika - H&M Baleriny - Mel by Melissa Torebka - ZARA

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe