Summer colors on the Lips! #Favorite Lipstick

22:24

W ostatnim poście pisałam Wam o moich ulubionych produktach do makijażu w sezonie letnim, a dzisiaj chcę Wam przedstawić kilka moich ulubionych pomadek oraz błyszczków, które idealnie dopełniają najprostszy dzienny make up, nadając mu oryginalności lub delikatnie podkreślają cały efekt letniego makijażu.

Zdecydowanie moim hitem tego sezonu jest błyszczyk firmy MAC w kolorze Candy Yum Yum. Uwielbiam odcienie różu na ustach, nawet te ostre. Jednak z jego zakupem zwlekałam od kilku sezonów gdyż odcień ten wydawał mi się zbyt mocny i krzykliwy, jednak tym razem zaryzykowałam i zakup ten okazał się strzałem w dziesiątke. Kolejnym moim ulubionym błyszczykiem, o którym już Wam pisałam w okolicach Wielkanocy, bo właśnie wtedy go nabyłam i do tej pory używam ponieważ jest idealny na codzień, a mowa tutaj o błyszczyku Dior Addict Ultra-Gloss w kolorze So Real 267. Idealny kolor na codzień, ale również świetnie się prezentuje w połączeniu z jakąkolwiek pomadką.
Kolejnymi ulubieńcami w idealnym odcieniu właśnie na lato jest pomadka również firmy MAC w kolorze Costa Chic, która nie nudzi mi się już trzeci sezon, a gdy chcę aby jeszcze bardziej błyszczała się na ustach nakładam na nią błyszczyk firmy Maybelline Color Elixir w kolorze Alluring Coral, który jest w podobnym odcieniu i połączenie to idealnie się ze sobą komponuje.
A jakie są Wasze ulubione kolory na ustach w okresie letnim oraz jakie błyszczyki czy pomadki polecałybyście?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe