Total Black Outfit #Black Dress

18:25

W dzisiejszym poście kolejna stylizacja prosto z Chorwacji, to już przed ostatni wpis z wyprawy na Bałkany. Ostatni będzie z Dubrownika, więc zapraszam za kilka dni. Jak już pisałam w ostatnim poście zachody słońca w Chorwacji skradły moje serce, a więc w ostatnim dniu naszego pobytu wróciliśmy do Makarskiej w nasze ulubione miejsce, aby po raz ostatni sfotografować ten moment. Na ten wieczór po raz kolejny postawiłam na zwiewną tunikę z H&M taką samą jaką pokazałam Wam w jednym z wcześniejszych wpisów, tym razem jednak w kolorze czarnym. Uwielbiam obie, idealna opcja na upalne dni i mega wygodne. I tak jak pisałam wcześniej można je stylizować jak się tylko nam podoba. W tym przypadku wybrałam do niej czarne baleriny oraz dodatki w formie zegarka i branzoletki oraz torebki na ramię. A jak Wam się podoba taki zestaw? Z czym byście jeszcze zestawiły tego typu tunikę?

You Might Also Like

1 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe