Every Summer has a Story Part III #Sopot & Gdynia - Orłowo

22:14

Kolejna część poprzedniego postu to relacja z Sopotu oraz Gdyni, ten jeden dzień był bardzo intensywny, no i z racji tego, że nie byłam tam od 20- stu lat chciałam jak najwięcej zobaczyć, a więc po łebkach obskoczyliśmy sopockie molo oraz monciak, a na koniec Gdynie i plaże Orłowo. Cudownie było znowu zobaczyć polskie morze, uwielbiam lato, uwielbiam morze, szum fal i ten nadmorski klimat, już za tym tęsknie! To był już raczej ostatni raz w tym roku nad jakimkolwiek morzem, więc cieszyłam się każdą chwilą i łapałam każdy moment w obiektywie.

Nie mogło się obyć bez największej atrakcji Sopotu jakim jest Molo. Pogoda była tak piękna, że nie chciało się w ogóle wyjeżdżać, wręcz poleżałoby się na plaży i złapało jeszcze trochę koloru, ale czas gonił. Po spacerze przy morzu, przespacerowaliśmy się jeszcze monciakiem i zjedliśmy pyszny obiad w jednej z sopockich knajpek, a następnie udaliśmy się w kierunku Gdyni. Ostatni przystanek to Gdynia - Orłowo, która mnie zauroczyła. Trzeba przyznać, że o wiele lepszy klimat niż w Sopocie czy Gdańsku, wszędzie na swój sposób jest fajnie, ale tam było naprawdę wyjątkowo. Tak spokojnie, bez tłumów i przereklamowanych knajp, jaką okazała się np. w Sopocie Zatoka Sztuki. Idealne miejsce na sesje fotograficzne oraz odpoczynek no i piękne widoki.
To były bardzo intensywne dwa dni, trochę za krótko, ale lepiej czuć niedosyt niż przesyt. Idealna miejscówka na weekend lub przedłużony weekend. Cudownie było zobaczyć polskie morze po tak długiej przerwie i poczuć jeszcze ten nadmorski klimat i ostatnie chwile lata. Lato najbardziej kojarzy mi się właśnie z morzem, słońcem i upalnymi dniami, a więc fajnie było zakończyć ostatni letni urlop właśnie w takim klimacie. Ale to jeszcze nie koniec słonecznych chwil, mam nadzieje i liczę, że jesień będzie równie piękna i złota oraz, że będę miała okazję do fotografowania cudownych krajobrazów i podzielenia się nimi z Wami tutaj na blogu. Tym czasem to już był ostatni letni post w tym roku, pomału żegnam lato i przygotowuję się na nadchodzącą jesień. A jak Wam minęło lato, jakie ciekawe miejsca odwiedziliście w tym roku?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe