One of the best trips of my life! #Bibione - Venezia 2015

22:03





Na moim kanale You Tube pojawił się właśnie kolejny film, jeden z moich ulubionych i wyjątkowych. Dlaczego jest wyjątkowy? A no dlatego, że był to jeden z najpiękniejszych wyjazdów mojego życia, kiedy to przeżyłam jedne z najcudowniejszych chwil i to w mojej ukochanej Wenecji, do której kocham wracać. To miasto już na zawsze będzie bliskie mojemu sensu, to tam spędziłam pierwszy urlop za granicą w cudownych gronie, to tam spędziłam kilka lat później pierwszy urlop z moim ukochanym, a kolejnych kilka lat później to właśnie tam mój najlepszy przyjaciel, facet mojego życia oświadczył mi się! A potem nasi bliscy sprawili, że ten dzień stał się jeszcze bardziej wyjątkowy. Pewnie myślicie jak jeszcze bardziej mogło być wyjątkowo? A no mając takich przyjaciół... MOŻE!!! Lepiej tego dnia nie mogłam sobie wymarzyć, mega zaskoczenie, ogromna radość oraz łzy wzruszenia i duuużo śmiechu... Było idealnie! 
Dlaczego dzielę się tym filmem z Wami? Nie, nie, nie mija właśnie rocznica zaręczyn, bo jak się domyślacie były latem, ale właśnie jutro tj. 24 luty, mija okrągła rocznica, czyli 10 wspólnych lat. Jakieś szaleństwo, nawet nie wiem kiedy te lata zleciały, ale wiem, że zapowiadają się kolejne równie emocjonujące, tego Nam  w dniu rocznicy życzę, jak najwięcej pozytywnych emocji, które będą ponad te słabsze chwile. 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe