Przygotowania do ślubu - Czas, Start!

22:28

Do ślubu o kolejny miesiąc bliżej, a więc już pomału pora zabrać się za konkretne przygotowania. Rezerwacja sali, zespołu, fotografa do odhaczenia. Także w najbliższych miesiącach będą zapewne pojawiać się posty dotyczące tematyki weselnej, co Wy na to? Ktoś tutaj bierze ślub w tym roku lub jest właśnie w trakcie planowania? Będzie mi miło jeśli i Wy podzielicie się ze mną waszymi wskazówkami i typami, ponieważ ja dopiero zaczynam układać sobie w głowie jak ten dzień ma wyglądać, od głównego stroju, czyli sukni ślubnej i dodatków po wystrój sali. Wciąż szukam inspiracji i pomysłów, kilka już jest, ale jeszcze nie jestem pewna czy to naprawdę to. Nie chcę także za bardzo zaprzątać sobie głowy takimi drobnostkami, dlatego decyzje podejmuje (naturalnie wraz z narzeczonym, choć on dał mi wolną rękę) dosyć spontanicznie po prostu ufam intuicji i to co bardzo mi się spodoba postanawiam zamówić. Tak, właśnie było z wyborem zaproszeń ślubnych, chciałam wybrać takie, które będą odzwierciedlać mój gust i delikatnie nawiązywać do całokształtu przyjęcia weselnego. Szukałam na wielu stronach internetowych, ale wszędzie wszystko na jedno kopyto jak dla mnie. W końcu weszłam na stronkę AMAZON i tam znalazłam nie drogie i piękne zaproszenia, co prawda zamawiałam z niemieckiej strony, ale widziałam, że na www.amazon.pl znajdziecie identyczne. Nie były to pełne zaproszenia, lecz sam wzór, tekst zaproszenia napisałam sama w pomocą wujka Google, jeśli posiadacie McBooka to posiada on naprawdę piękne i eleganckie czcionki jak dla mnie o wiele ładniejsze niż Word, dlatego wydrukowałam tekst na własną rękę, kupiłam lepszej jakości papier i wyszło naprawdę świetnie. Jestem bardzo zadowolona z tych zaproszeń i mega usatysfakcjonowana, że ogarnęłam je sama. Dodatkowo kupiłam różowe kokardki, aby dodać zaproszeniom oryginalnego akcentu i voila, moje indywidualne zaproszenia ślubne gotowe. A o to i efekt, zobaczcie sami i koniecznie piszcie w komentarzach tutaj lub na Insta, jak Wam się podobają i jak wasze przygotowania jeśli jest tutaj ktoś na tym samym etapie. Pozdrawiam wszystkie przyszłe Panny Młode i przyszłych gości weselnych, a jeśli czyta to ktoś z moich bliskich, a jeszcze nie dostał zaproszenia, to proszę udawajcie zaskoczenie przy otwieraniu koperty hehe lub nie oglądajcie do końca tego wpisu :p Całusy!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe