Nadeszła wiosna #Hello Spring Colors

13:32

Nadeszła, jak co roku długo wyczekiwana wiosna, a wraz z nią, coraz dłuższe, a przede wszystkim (mam nadzieję) słoneczne dni. Jeden z tych okresów, które najbardziej lubię, kiedy wszystko budzi się na nowo do życia po zimowym śnie i nabiera kolorów. Już od jakiegoś czasu przygotowuję swoje mieszkanie, garderobę oraz kosmetyczkę na ten wiosenny czas. Cieszy mnie, że mogę wreszcie pomału pożegnać zimowe dodatki, grube swetry czy buty. Awwww! Lubię oczywiście zmienić coś w makijażu, również dodając mu świeżości i blasku wiosennymi odcieniami, tak samo na paznokciach, dlatego oto kilka moich ulubionych odcieni mojego wiosennego manicure. Są to kolory już z zeszłego sezonu, ale nadal jak najbardziej aktualne i zawsze na topie. Kto mniej tutaj dłużej obserwuje wie, że jednymi z moich ulubieńców są lakiery do paznokci ESSIE, które wciąż potrafią mnie zaskoczyć swoimi cudownymi kolorami. Co to jakości, nie widzę jakiejś ogromnej różnicy pomiędzy tańszymi lakierami, są odcienie, które utrzymują się bardo długo, a są takie, które odpryskują po kilku umyciach rąk, czy ktoś może mi to wyjaśnić? Bo wciąż tego nie rozumiem. Nawet po użyciu najlepszego utwardzacza nie robi to zbytniej różnicy. Dlatego jeśli nie chcecie przepłacać, to darujcie sobie lakiery ESSIE, chyba, że tak jak ja uwielbiacie oryginalne i niespotykane kolory, wtedy nie pozostaje nic innego jak skusić się na zakup lakieru ESSIE. A poniżej przedstawiam Wam moich ulubieńców na ten sezon. Nazwy kolorów podane są na opakowaniu.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe