One day from my life...

20:33





Zapraszam na kolejny film, a w nim krótko o tym jak wygląda jeden z moich wolnych dni. Co robię jak mam czas i gdy nie muszę iść do pracy? 
Oczywiście stroję się, pindrzę i wybywam gdzieś daleko od domu :P 
Czyli to co lubię najbardziej, być w trasie! Najchętniej wybrałabym się już w taką daleką podróż, zajęła się planowaniem zwiedzania i organizowania każdego dnia, ale na te większe podróże muszę jeszcze chwilę poczekać, więc póki co cieszę się z tym małych wypadów poza miasto. 
Cieszę się już jak dziecko na nadchodzącą wiosnę i nasze wypady w góry, tak chodzić po górach kocham równie mocno jak i każdą moją podróż. Najbardziej w tym wszystkim uwielbiam zdobywanie celu, czyli sama podróż, czy wędrówka już jest czymś wyjątkowym co daje mi niezmierną radość i satysfakcję. Będąc ciągle w drodze czuję, że żyję... zdecydowanie!!!
Tym razem króciutki film z wypadu na jedno z moich ulubionych jezior Bawarii, a mianowicie Starnberger See, czyli jezioro Starnberg w okolicach miasta o tej samej nazwie. Miejsce, do którego co weekend przybywają bawarczycy i monachijczycy, aby uciec od zgiełku miasta i nacieszyć oczy pięknym widokiem, na oddalone nie daleko Alpy. 
Zapraszam do oglądania i subskrybowania mojego kanału na YouTube! W tym roku mam zamiar w miarę regularnie publikować filmy z moich podróży, tych małych i dużych, także zachęcam do zaglądania na bloga oraz na YT. 
Miłego wieczoru, Kochani!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe