Biała sukienka z Majorką w tle #White Dress

22:03

Biel to zdecydowanie mój kolor, szczególnie jeśli chodzi o garderobę, zwłaszcza latem. Biel to kolor uniwersalny, który możemy łączyć ze wszystkimi innymi barwami o różnym typie materiałów. Dlatego podczas pobytu na Majorce, gdy weszłam do jednego z lokalnych butików i zobaczyłam właśnie "tą" sukienkę, nie mogłam oprzeć się jej zakupowi. Z sukienkami tak jak z butami, nigdy za wiele! A takiej ażurowej w swojej kolekcji niestety jeszcze nie miałam, więc grzechem byłoby przejść obojętnie. Zakup okazał się trafem w dziesiątke ponieważ znajdowałyśmy się na drugim końcu wyspy, gdzie pogoda była jeszcze lepsza, a słońce grzało jeszcze mocniej i mogłam od raz przebrać się w nią i tym samym spontanicznie zrobić kilka zdjęć na bloga. Przypadkowa lokalizacja okazała się idealna do zdjęć. Biel na tle turkusowego morza, błękitnego nieba oraz oazy zieleni wkoło nie morze wyglądać źle, wręcz przeciwnie, jak dla mnie idealne połączenie. A co Wy sądzicie?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe