Glamour Look #Glamour Beauty Festival Munich

19:14

Jak zapewne wiecie z mojego konta na Instagrammie, w ubiegłą sobotę wzięłam udział w Glamour Beauty Festival, który odbył się w Monachium. Było to pierwsze tego typu wydarzenie, w którym kiedykolwiek wzięłam udział. Dlatego było to też dla mnie bardzo ekscytujące. Interesuję się nie tylko tym co będziemy w danym sezonie nosić, ale również interesują mnie nowości kosmetyczne i wszelkie tego typu pomocne rady. Dlatego w tym dniu czułam się jak ryba w wodzie, mając możliwość przetestowania, niektórych produktów oraz porozmawiania m.in. z doradcami marki Clinique lub Mac Cosmetics. O tym jak dokładnie wyglądał przebieg festiwalu, napiszę w innym poście. W tym chciałam Wam przedstawić swoją stylizację, którą wybrałam na to wydarzenie. W tym dniu postawiłam na klasyczne i niezastąpione połączenie czerni i bieli. Eleganckie czarne spodnie z naszytą z boku falbanką, a do tego klasyczna lecz nieco nonszalancka biała koszula z bardzo modnymi w tym sezonie bufiastymi rękawami. Do tego wygodne klapki z włoskiej skóry a'la Gucci i wygodny lecz elegancki i kobiecy look gotowy. Zobaczcie sami i dajcie znać jak Wam się podoba taki zestaw?

Koszula - ZARA Spodnie - ZARA Buty - VERSESE Torebka - MICHAEL KORS

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Czekam na kolejny wpis, takie nowinki i relacje z eventów zawsze mnie interesują :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe