Sale% Sale% Sale%

20:34

Chyba zaczął się jeden z ulubionych sezonów kobiet. WYPRZEDAŻE!!! Wszędzie przeceny 30 - 50 procent i dzikie tłumy kobiet, dziewczyn i matek z dziećmi buszujących w odnalezieniu wymarzonej sukienki. Okres wyprzedaży wydaje się być walką na ringu pełnym ciuchów, akcesoriów czy też dodatków do mieszkań. Przyznam, że łatwo można dać się zwariować. Tak, to chyba oczywiste, że kocham modę, lubię podążać za trendami, interesuję się co w danym sezonie będzie modne, ale muszę przyznać, że nie podążam za nią ślepo, choć przyznaję, że mój styl wciąż się kształtuje i czasem trafi mi się kupić jakiś bubel, którego potem nie noszę lub oddaję. Lecz na przełomie tych wszystkim lat, zdarza się to coraz rzadziej, a swoją garderobę staram się dobierać starannie, przemyślając każdy zakup i stawiać jednak na jakość. Choć z tą jakością to już temat na odrębny post. Niestety nawet znane i ceniące się marki próbują nam wcisnąć buble. W tym roku trafiłam muszę przyznać całkiem przypadkiem na początek przecen, nie śledzę tego tematu ponieważ zazwyczaj wiem czego potrzebuję i jak mi się już coś naprawdę spodoba to kupuję od razu, nie czekam specjalnie na wyprzedaże, by potem walczyć o ten kawałek materiału, wszyscy chyba wiemy jak potrafią wyglądać wyprzedaże i jak kobiety zacięcie potrafią walczyć o daną rzecz, bynajmniej kilka razy widziałam na własne oczy tego typu kłótnie i nie chciałabym za żadne skarby w czymś takim brać udziału. Akurat rzeczy z sieciówek nie są tego warte. Wracając do tematu w tym roku udało mi się na spokojnie upolować kilka perełek na lato i nadchodzący urlop. Całkiem nie planowanie udało mi się dorwać kilka sukienek i chyba takie zakupy są właśnie najlepsze. Nie planowane! W tym poście chcę Wam pokazać jeden z moich łupów. Widzieliście już tą sukienkę u mnie na INSTA, wzbudziła nie małe zainteresowanie dlatego postanowiłam opublikować więcej zdjęć. Post jest nie planowany, więc i zdjęcia mało profesjonalne i robione telefonem, więc wybaczcie ich jakość.

Ciekawa jestem jak wygląda Wasz stosunek do wyprzedaży, polujecie na swoje perełki? Czy dajecie upust temu wyprzedażowemu szaleństwu? Sukienka - ZARA Buty - TAMARIS Torebka - PROMOD Okulary - RAY BAN Zegarek - MICHAEL KORS Branzoletka - H&M

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe