Festival Look #Tollwood 2017

12:57

Lato w pełni tak jak i sezon festiwalowy. W Monachium już drugi tydzień trwa kulturowy festiwal Tollwood, który odkąd pamiętam i tutaj mieszkam odbywa się dwa razy do roku, zimą oraz latem. Nie jestem jakąś zagorzałą fanką festiwali, ale Coachella mi się marzy, nie powiem! Zawsze też chciałam pojechać na Opener Festival, ale jakoś do tej pory nie było po drodze. Może kiedyś wreszcie się uda. Tym czasem uwielbiam Tollwood, odbywa się na miejscu, tutaj gdzie mieszkam, trwa ok. 3 tygodni i wciągu tego czasu chętnie na nim bywam nawet po kilka razy. Świetna atmosfera, dużo koncertów, pyszne jedzenie z każdych stron świata więc czego chcieć więcej. No może pogody hihi. W dzisiejszym poście przygotowałam kilka fotek z moją stylizacją jaką wybrałam na pierwszy dzień festiwalu. Postawiłam na zwiewną sukienkę w moim ulubionym kolorze, czyli bieli, którą zresztą upolowałam niedawno na wyprzedaży w Zarze. Sukienka jest idealna na tego typu wyjścia, pomimo że kupiłam ją z myślą o wyjeździe na wakacje, na które też będzie idealna, zwłaszcza w tak upalne dni. Połączyłam ją z ponadczasową jeansową kurtką oraz botkami z klamrami za kostkę, która mam już od lat i wciąż je uwielbiam. Strasznie lubię takie połączenia i są właśnie idealne na tego typu imprezy, gdzie w koło dużo piachu i w szpilkach czy innych butach na obcasie nie bardzo byłoby wygodnie. Do tego akcesoria typu torebka, kolczyki i bransoletka w odcieniach złota, które świetnie prezentuje się z bielą oraz jeansem. Takie połączenie kolorów zawsze jest bezpieczne i zawsze będzie dobrze wyglądać. A jak Wam podoba się moja festiwalowa stylizacja?

Sukienka - ZARA Kurtka - H&M Buty - MUSTANG (bardzo stara kolekcja) Torebka - H&M Bransoletka - H&M Kolczyki - PARFOIS

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe