Glamour Goodie Bag #Glamour Beautiful Festival 2017

08:24

Kochani wracam do Was z kolejnym postem, a w nim kosmetyczne nowości, które testuję od czerwca. Jak już wiecie z wcześniejszych postów w czerwcu wzięłam udział w Glamour Beauty Festival. Oprócz różnych atrakcji podczas imprezy, w których mogłyśmy wziąć udział i skorzystać z nowinek kosmetycznych, na koniec każda z uczestniczek otrzymała swój plecaczek Glamour, czyli tak zwaną Goodie-Bag. I właśnie w tym wpisie chce Wam pokazać co było w środku, co już przetestowałam i jakie są moje wrażenia po zastosowaniu niektórych produktów, które były dla mnie nowością.

W torbie Glamour znalazły się różnorakie produkty marek, które w tym dniu wzięły udział w imprezie m.in. MAC Cosmetics, Clinique, Bumble and Bumble, Giorgio Armani, Rituals, La Mer, Senzera itd. które chciałabym Wam w tym poście przybliżyć i opisać. Zacznę więc od tych, które najbardziej przypadły mi do gustu. Na pierwszy rzut idzie krem nawilżający marki LA MER, The Moisturizing Soft Creme.. Jego rewolucyjna formuła ma silne działanie nawilżające i już po pierwszym użyciu czujemy, że skóra jest odpowiednio nawilżona, gładsza i przywraca jej zdrowy wygląd. Krem szybko się wchłania, nie zostawiając na twarzy "filmu". Bardzo pozytywnie mnie ten kosmetyk zaskoczył i bardo chętnie wypróbowałabym więcej produktów tej marki, lecz niestety cena troszeczkę odstrasza i jest tutaj jedynym minusem.
Na zdjęciu powyżej widzicie również maskarę CLINIQUE oraz pomadkę MAC. Maskary jeszcze nie miałam okazji przetestować ponieważ od jakiegoś czasu zauroczyłam się w sztucznych rzęsach Secret Lashes i póki co nie potrzebuję używać tuszu do rzęs co muszę przyznać jest dużą wygodą. O pomadce Mac napiszę w osobnym poście, powiem tylko krótko, że jet rewelacyjna jak wszystkie pomadki tej firmy.
Kolejnym produktem, który wzbudził moje zainteresowanie jest balsam do ciała marki SENZERA, Fresh Orange fluid, który ma na celu nawilżyć skórę z efektem odświeżenia oraz chłodzenia. Po pierwszym jego użyciu mój entuzjazm do tego produktu trochę ostygł, gdyż jego konsystencja jest lekko żelowa i po nałożeniu na skórę sprawia wrażenie lepkości, efekt ten trwa tylko chwilę ponieważ produkt szybko się wchłania, ale czy ten produkt jest godny polecenia? Powiem tak, napewno kolejnego opakowanie nie kupię. Ogromną ciekawość wzbudziła we mnie także mgiełka stylizująca do włosów marki Bumble and Bumble, Surf Spray. Spray ten ma za zadanie nadać włosom takiego efektu jakbyśmy dopiero wyszły z morza, czyli ma lekko usztywnić włosy, nadając im fantazyjny, seksowny kształt i efekt rozwichrzenia i wyschnięcia na słońcu. Użyłam tego produktu raz i rzeczywiście nadaje taki efekt o jakim zapewnia producent.
. Kolejnym produktami, które przypadły mi do gustu są błyszczyk Giorgio Armani LIP MAESTRO w odcieniu nr. 504, który swoją intensywnością oraz elegancją prezentuje się na ustach jak pomadka i nadaje lekkiego połysku jak błyszczyk. Nie czuć go w ogóle na ustach i utrzymuje się na nich do kilku godzin, powinien do 8, ale tego jeszcze nie przetestowałam, w każdym bądź razie jest bardzo trwały i to trzeba przyznać. Fluid sheer tej samej marki, zrobił na mnie również pozytywne wrażenie. Jest to podkład, który zaskoczył mnie jak idealnie dostosowuje się do cery. Rozświetla ją i nadaje naturalny blask skórze twarzy, a co jest najlepsze, że można go nawet stosować zmieszanego z balsamem, aby móc rozświetlić różne części naszego ciała. W Goodie Bag znalazł się również tusz do rzęs Giorgio Armani EYES TO KILL lecz póki co za wiele nie mogę powiedzieć o tym produkcie, ponieważ od kilku miesięcy mam sztuczne rzęsy i nie używam żadnych maskar.
Jeszcze nie wszystkie produkty przetestowałam, te które opisałam powyżej najbardziej przypadły mi do gustu i natychmiast wzięłam się za ich testowanie. Zawartość Goodie Bag od Glamour okazała się naprawdę atrakcyjna i dobrze zaopatrzona. Bardzo miła niespodzianka i możliwość wypróbowania produktów, których pewnie sama bym nie kupiła. A jakie są aktualnie wasze ulubione produkty na lato? Przede mną jeszcze wyjazd na długo wyczekiwane wakacje, więc będzie mi bardzo miło jeśli podzielicie się ze mną waszymi typami i nowinkami jak dbać o skórę w upalne dni i jakich produktów najlepiej używać? Pozdrawiam Kochani i miłego weekendu!

You Might Also Like

1 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe