Seychelles 2017

20:51




Kochani! 
Wracam po długiej przerwie do Was. 
W tym miesiącu będę Was zasypywać dawką zdjęć oraz informacji dotyczących Seszeli. 
Czekałam na ten urlop bardzo długo, a teraz nie mogę się doczekać, żeby Wam wszystko opisać i pokazać te piękne miejsce, a może przy okazji zmotywować to podróży na te cudne wyspy. 
Seszele uważałam zawsze za  miejsce, które trzeba zobaczyć chociaż raz w życiu, a teraz jestem tego pewna. Przekonałam się na własne oczy jak wspaniałe jest to miejsce i z niedowierzaniem podziwiałam piękno jakie stworzyła tam natura. Klimat jak z filmu Błękitna Laguna czy też Cast Away - poza światem. 
Na początek, krótki film z podróży, a więc zapraszam serdecznie tutaj na bloga oraz na mój kanał YouTube. Znajdziecie tam również vlogi z innych moich wyjazdów i napewno pojawi się jeszcze kilka zaległych filmów i kilka z Seszeli. 

Piszcie w komentarzach jak Wam się podoba film i subskrybujcie mój kanał. 
Pozdrawiam!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe