Winter Time with SEPHORA #Beauty Inspiration

15:33

Zima to szczególny czas by jeszcze bardziej zadbać o nasze ciało. Zmiany temperatur, mroźne i suche powietrze, to wszystko nie zbyt korzystnie wpływa na kondycje naszej cery. Dlatego tak ważne jest abyśmy w tym zimowym okresie odpowiednio zadbały o pielęgnację naszego ciała, aby przygotować odpowiednio naszą skórę do letniego okresu. Co prawda jeszcze trochę czasu zostało, ale jak pewnie same wiecie z doświadczenia, nie tak łatwo jest przywrócić naszej skórze odpowiednią kondycję. Ja aktualnie umilam sobie wieczory pielęgnacją produktami marki SEPHORA, a co dokładnie znajduje się w zestawie przeczytacie poniżej.

Moi bliscy jak zwykle trafili z prezentem w dziesiątkę. Uwielbiam takie prezenty, a jeszcze bardziej uwielbiam je testować. Nie ma to jak w długi zimowy wieczór zrelaksować się gorącą kąpielą z solami, a dodatkowo tą przyjemność umila mi żel musujący do kąpieli Sephora Winter Wonderland o zapachu kwiatu bawełny, który dzięki mieniącymi się drobinkami zamienia kąpiel w magiczną chwilę, podczas której mogę się w pełni zrelaksować. Produkt ten ma właściwości aromaterapeutyczne, nawilżające oraz relaksujące. No i przy tym ten zapach... bajeczny. W zestawie znajduję się także mydło do ciała o tym samych zapachu, krem do rąk oraz delikatny krem do ciała o świetnej, musującej konsystencji, dzięki niemu mogę jeszcze dłużej cieszyć się tym pięknym i delikatnym zapachem. Okres zimowy to dla mnie najlepszy czas, aby testować różnego rodzaju kosmetyki. Wtedy mam na to najwięcej czasu i chęci. Takie małe domowe zabiegi SPA, poprawiają mi nastrój i przy okazji umilają mi ten zimowy czas, za którym średnio przepadam. Ciekawa jestem jakie są Wasze ulubione, zimowe rytuały oraz jakich kosmetyków używacie, aby zadbać o odpowiednią kondycję Waszej skóry? Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe