Jak dbam o skórę twarzy, czyli słów kilka o #FOREO

19:43

O tym produkcie chcę Wam już powiedzieć od dawna. Jak zwykle moja Kasia kupując mi prezent urodzinowy trafiła w dziesiątkę. Interesuję się pielęgnacją i lubię dbać o siebie, ale nie mam takiej wiedzy i intuicji jaką ma moja Kasia. Dlatego uwielbiam jak robi mi takie niespodzianki, zawsze czegoś nowego się dowiem i zawsze dzięki jej dobrej radzie odnajdę idealne produkty do pielęgnacji swojej cery. Ziajuś, dziękuję za wspaniały prezent. A mowa tutaj o szczoteczce sonicznej marki FOREO, która z wyglądu niepozorna, potrafi zdziałać cuda. LUNA play, Affordable Face Brush for Clear, Healthy Skin FOREO jest wszechstronną silikonową szczoteczką do twarzy, która oferuje delikatne i łagodne lecz dogłębne soniczne oczyszczanie. Używam jej od grudnia codziennie dwa razy dzienni - rano oraz wieczorem i sprawdza się idealnie. Moja skóra jest naprawdę idealnie oczyszczona, nieziemsko lśniąca i gładka. Jestem pod wielkim wrażeniem tego produktu i z czystym sumieniem mogę go Wam polecić. Technologia T-Sonic, którą posiadają szczoteczki FOREO to pulsacje przenoszone przez miękkie silikonowe wypustki, delikatnie odblokowują pory i mają za zadanie usunąć 99,5 procent zanieczyszczeń, sebum oraz pozostałości po makijażu, a przy tym pozostawiają skórę miękką, gładką i wyjątkowo świetlistą o czym przekonałam się na własnej skórze. Dlatego jeśli zastanawiacie się nad jej zakupem to nie ma nad czym. Jest warta zakupu!

Przy okazji jeśli już mowa o pielęgnacji chciałam Wam polecić dwie maseczki, które jakiś czas temu testowałam. Pierwsza to GARDEN LOVE VITALIZING Blueberry, maseczka w płacie z ekstraktem z jagód, która ma za zadanie rozświetlić skórę i nadać jej naturalnego blasku. Druga to anatomiczna pomidorowa maseczka TONY MOLY I'm real, która również rozświetla skórę twarzy, która pozostawia skórę gładką i promieniejącą. Również polecam! A jakie są wasze ulubione maseczki w płachcie? I jak oczyszczacie swoją skórę twarzy?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe