W nieco innej odsłonie #SPRING MOOD

07:00

Ten weekend był naprawdę cudowny, wreszcie iście wiosenna pogoda i chyba dlatego wszyscy monachijczycy postanowili wyjść z domów i wyjechać za miasto. My wpadliśmy na ten sam pomysł i wybraliśmy się w jedno z moich ulubionych miejsc w okolicy jakim jest jezioro Starnberg, a konkretnie ORANGE BEACH am UNDOSA, bar - restauracja położona przy samym jeziorze. JEst tutaj restauracja oraz cześć bardziej relaksacyjna, z plażą, pisakiem i leżakami, w tle klubowa muzyka, taka którą uwielbiam, więc czego chcieć więcej. Drink smakuje tutaj idealnie, jedzonko także niczego sobie, jak dla mnie idealne miejsce na chill o każdej porze, a szczególnie gdy dni już są coraz to cieplejsze. Dlatego iż miejsce to jest bardzo znane i lubiane, trzeba liczyć się z małym tłumem oraz kolejkami. Co osobiście mi absolutnie nie przeszkadza, ponieważ lubię gdy dużo się dzieję. Jeśli wzbudziłam w Was zainteresowanie tym miejscem, to koniecznie dajcie znać w komentarzach, a może następnym razem zrobię tam kilka zdjęć, abyście mogli zobaczyć jak tam jest pięknie. W tym poście chcę Wam przedstawić kilka zdjęć, kolejnej mojej wiosennej stylizacji w nieco innej jednak odsłonie. Dzień był słoneczny, ale jednak jeszcze prawdziwa wiosna nie nadeszła, więc nie ma co się dać zwieść pogodzie. Dlatego do klasycznego zestawu, czarnych rurek i białej koszuli wybrałam klasyczna karmelowy płaszcz, bardzo lubię połączenie tych trzech kolorów. Do zestawu dobrałam apaszkę, którą kupiłam już bardziej z myślą o lecie, ale na taką pogodę sprawdziła się idealnie, żeby jednak jeszcze ochronić moje wrażliwe gardło (przeziębiona jestem zazwyczaj przez całą zimę). Apaszka świetnie wygląda także jako dodatek do torebki, co też możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. A tak w ogóle to co myślicie o mojej „nowej - starej" fryzurze? Ci którzy znają mnie dłużej wiedzą, że już nie raz grzywkę miałam, ale chyba po to, aby znowu zapuścić, a potem znowu ściąć. Co sądzicie? Lepiej z grzywką czy bez?

PŁASZCZ - ZARA KOSZULA - H&M SPODNIE - ZARA BUTY - STRADIVARIUS APASZKA - PROMOD TOREBKA - RYŁKO PASEK - GUCCI KOLCZYKI - PROMOD OKULARY - ACCESORIES

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe