Winterwonderland in Garmisch Partenkirchen #Friends Trip

21:31

Zima w pełni, więc na blogu jeszcze trochę zdjęć z jednego z tych miejsc, gdzie można się zakochać w tej porze roku i podziwiać jej największe uroki. Zapewne Ci, którzy tutaj już od dawna zaglądają wiedzą, że nie jest to moja ulubiona pora roku, ale w takich miejscach oraz okolicznościach natury, mogę nawet marznąć w kilkunasto minusowej temperaturze jaka akurat w tym dniu panowała. Partnachklamm w Garmisch Partenkirchen pokazywałam Wam tutaj oraz na Instagramie już nie raz. Byłam już tam kilkanaście razy, ale jednak nigdy nie w zimie, co zawsze jednak było moim marzeniem. Gdy tylko Nasi przyjaciele wpadli do Nas w odwiedziny, jednogłośnie zdecydowaliśmy, że wykorzystamy sobotę na wycieczkę właśnie w to magiczne miejsce. Pomimo dużego mrozu, braku słońca, atmosfera była gorąca i wesoła jak zawsze z moją ukochaną Forget that im Blond. Zresztą zobaczcie sami jak było cudownie.

Post ten dedykuje właśnie mojej Forget that im Blond! To był KOLEJNY wspaniały wypad i mam nadzieję, że przed nami jeszcze wiele takich. Cudowne uczucie poznać kogoś tak podobnego i zwariowanego jak ja sama, z kim mogę dzielić swoje pasje i która wie co czuje gdy jestem w podróży oraz która czuje to samo, bo tak samo poświeciła by wszystko byle tylko być w drodze i odkrywać nowe miejsca. Dziękuje Kochani, że możemy razem odkrywać świat i życzę nam jeszcze mnóstwo takich podróży! Czekam już znowu na Was z utęsknieniem!

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Wow niesamowity zimowy klimat i piękne miejsce. Znane mi wyłącznie ze skoków narciarskich. Jeśli szukasz innej destynacji na zimowe szaleństwa to polecam Turyn. Na https://turyn.pl/ poczytasz sobie, co możesz tam zobaczyć i gdzie znaleźć nocleg. Piękne miasto w górskim otoczeniu.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe