Summer Mood with #Calzedonia

20:23

Po dwóch godzinach na statku, po przedarciu się przez zatłoczone i ruchliwe ulice Koh Samui, dotarliśmy do Lamai Beach, gdzie zameldowaliśmy się w naszym kolejnym i już ostatnim hotelu, Manathai Koh Samui. Miejsce to jak i nasz pokój zachwycił mnie swoim klimatem. Poczułam się jak w filmie Pożegnanie z Afryką, iście kolonialny klimat ma to miejsce, a to pewnie dlatego iż hotel ma już swoje lata. Rzuciliśmy walizki, przebraliśmy się i pobiegliśmy zapoznać się z obiektem i jego okolicą, wrzucić coś na ząb i odpocząć na plaży. Od zawsze marzyłam, aby podczas zimy uciec gdzieś w ciepłe kraje i w tym roku udało się. Odwiedziłam kraj o którym również marzyłam od dziecka. Ten wpis nie będzie poświęcony zwiedzaniu i tym co zobaczyłam, odkryłam i poznałam. Serię wpisów o Tajlandii zaczynam luźnym postem z jedną z moich plażowych stylizacji. Gdy zobaczyłam to miejsce z przepięknym widokiem na morze od razu w głowie miałam pomysł na sesję. I tak powstała pierwsza z wakacyjnych sesji w jednym z moich ulubionych bikini od marki CALZEDONIA w iście egzotycznym klimacie. Dajcie znać jak Wam się podoba, mnie strasznie podoba się tło na zdjęciach i widok na morze przy plaży Lamai, jednej z piękniejszej na Koh Samui. Miejsce było magiczne, przy okazji chcę Wam polecić ten uroczy i klimatyczna hotel Manathai, który znajduję się na wyspie Koh Samui. Więcej informacji podam Wam w innym poście, w którym opiszę więcej wskazówek jeśli chodzi o organizację tego typu wyjazdu. Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami. Miłego wieczoru.

Bikini - CALZEDONIA Peniuar - NEW LOOK Klapki - ZARA

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe