About one of the charming place around Munich #Starnberger See

22:27

Starnberger See jezioro w Niemczech, leżące w Górnej Bawarii w okolicach Monachium, które uznawane jest za jedno z największych jezior Niemiec, pod względem powierzchni jest czwartym co do wielkości zaraz po Jeziorze Bodeńskim. Jezioro Starnberg jest bardzo znaną bazą wypadową mieszkańców Monachium oraz stanowi popularny teren rekreacyjny. Można tutaj odpocząć w licznych hotelach i ośrodkach oferujących usługi Wellness i SPA oprócz tego możemy opłynąć jezioro korzystając z usług kursujących tutaj statków lub nawet samemu wynająć łódkę. O tym miejscu już nie raz pisałam na blogu, ponieważ również ja, mieszkając już ok. 10 lat w Monachium, zakochałam się w tym miejscu podczas mojej pierwszej wizyty w mieście o tej samej nazwie. Starnberg to najbardziej znana miejscowość w okolicach jeziora, gdzie natrafimy na liczne restauracje, bary lub lokalne butiki. To tutaj przejeżdża również pociąg co daje bardzo łatwy dojazd z samego Monachium. Trzeba jednak liczyć się z dużą ilością turystów, którzy przybywają tutaj w każdy weekend aby odpocząć od zgiełku miasta i nacieszyć oczy cudownymi widokami. Przy pięknej pogodzie możemy podziwiać widok na oddalone nieopodal już góry. Jednak tym razem odwiedziliśmy inną stronę jeziora, gdzie znaleźliśmy spokój oraz idealne miejsce na odpoczynek i relaks na plaży. Przy okazji odkryliśmy uroczy lokal z bawarską kuchnią oraz cudownym widokiem na jezioro i chociaż po około dwóch godzinach przyszły chmury i zaczął padać deszcz my wciąż cieszyliśmy się klimatem tego miejsca, zajadając się lokalnymi wyrobami. Nawet pogoda nie była w stanie zepsuć tych pięknych widoków. A tak naprawdę celem przyjazdu w tym dniu, było znalezienie spokojnego miejsca, abym mogła poćwiczyć... loty moją nową zabawką. Jeśli śledzicie mnie na Instagramie, to pewnie już wiecie, że nabyłam długo oczekiwanego i wymarzonego drona. Teraz zamierzam ostro ćwiczyć jeśli tylko pogoda pozwoli i zbierać materiały na kolejne, bardziej interesujące filmy. Chcę pokazywać Wam miejsca, które odwiedzam z nieco innej perspektywy, takiej która nie zawsze i nie dla wszystkich jest dostępna. Krótkie relacje z podróży już od bardzo dawna mnie fascynują, a od ok. 3 lat sama próbuje montować takie filmy, gdzie efekt możecie zobaczyć na moim kanale You Tube wpisując jedynie w wyszukiwarce Aleksandra Janusiak. Zdaje sobie sprawę, że to amatorska praca i pewnie dla nie których moje filmy nie robią żadnego wrażenia, dla mnie znaczą wiele, ponieważ każdy z nich to sentymentalna pamiątka z wyjazdu. Kocham zwiedzać świat i pragnę pokazać go moimi oczami, pragnę robić to coraz lepiej dlatego nie poddaje się i wciąż się uczę. Dużymi krokami zbliżają się kolejne wyjazdy, a z nimi szansa na zdobycie pięknych materiałów na filmy, którą mam zamiar na maksa wykorzystać. Także zachęcam do obserwowania bloga oraz mojego konta na Insta, będzie ciekawie. Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami z uroczego Starnberger See.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe