Mallorca 2017

18:27

Kochani Nowy Roku to także czas na nadrabianie zaległości. Ten film zmontowałam już w maju 2017, ale przez muzykę jaką dodałam kochany You Tube mnie zablokował, a potem już były inne sprawy 
i wyjazdy na głowie i nie ogarnęłam tego. Zainteresowanych odsyłam na moje konto na YT gdzie znajdziecie mnie pod imieniem i nazwiskiem : Aleksandra Janusiak. 

Zachęcam Was, abyście wpisali to miejsce na swoją listę miejsc, które warto w życiu chociażby raz zobaczyć, choć ja mam zamiar tam jeszcze wrócić ponieważ Majorka ma naprawdę wiele 
do zaoferowania. Oprócz ciepłego morza i piaszczystych plaż znajdziemy tutaj górskie szlaki, jaskinie czy gaje pomarańczowe. Nie ma szans na nudę, a każdy wymagający turysta znajdzie tutaj 
coś dla siebie.

Więcej przeczytacie i zobaczycie tutaj:






Zapraszam!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe